onsdag 25. mars 2009

Mine Filmvaner



Jeg ser mye på film, og på mye forskjellig film. Mest av alt er jeg interessert i actionfilmer, men det går også mye i komedier. Jeg er ikke noen kino mann, så jeg pleier å vente med å se en film til den kommer på DVD eller på TV, men spør noen om jeg vil være med på kino er ikke sein om å be. Det siste året har jeg også begynt å se litt film på nettet, så hvert ledig øyeblikk blir brukt til å se film eller surfe på nettet.
Jeg har to favoritter filmer som jeg aldri blir lei av å se, Gone in 60 seconds, og The Italian Job. Gone in 60 seconds er en av de mest kjente bilfilmene i verden. Filmen ble egentlig laget i 1974, men den filmen jeg liker best er reproduksjonen fra 2000. The Italian Job er også en film jeg liker veldig godt. Den ble som Gone in 60 Seconds reprodusert, men denne er fra 2003. Originalfilmen er fra 1969. Årsaken til at jeg liker disse to filmene så godt har nok noe med bil interessen min å gjøre. Jeg er svært interessert i biler og derfor er disse to filmene noe som enkelt faller i smak.

Andre gode filmer:
De tre Fast and the Furious filmene
Rambo filmene
Og Mange mange flere!

Ingen kommentarer: